Жаңалықтар
«Бейресми білім беру» семинары
«Тарих және педагогика» факультетінде «Бейресми білім беру» атты семинар өтті. Семинарға факультет деканы Қ.М. Уразбаев, тәрбие жұмысы және әлеуметтік жөніндегі декан орынбасары Г.Т. Малгайдарова және де факультетке қарасты кафедралар ОПҚ қатысты. Семинарды «Заманауи педагогика және психология» кафедрасының п.ғ.к., доцент Махмутова Кулсара Исахановна жүргізді.
Бейресми білімге белгіленген формальды жүйеден тыс ұйымдастырылған кез - келген оқу қызметі, жеке қызмет кіреді немесе оқу субъектілеріне қызмет етуге арналған және оқу мақсаттарын жүзеге асыратын кең қызметтің маңызды бөлігі.
Бейресми білім беру-бұл әдетте білім беру мекемелерінде немесе қоғамдық ұйымдарда, клубтарда және үйірмелерде, сондай-ақ жеке сабақтар кезінде, репетитормен немесе жаттықтырушымен жүргізілетін құжат беруді көздемейтін процесс.
Білім беру мекемесінде, одан тыс жерлерде де өткізілетін және барлық жастағы адамдарды қамтитын кез-келген ұйымдасқан және сабақтастыққа ие білім беру іс-шарасы.
Бейресми білім беру бағдарламалары міндетті түрде бір жүйеге салынбайды және әртүрлі ұзақтығы болуы мүмкін.
Бейресми білім беру ресми білім беру бағдарламаларының бөлігіне кірмейтін оқыту түрлерін ұйымдастыруды қамтиды. Атап айтқанда, біліктілікті арттыру, кәсіби қайта даярлау, кәсіби оқыту бағдарламалары, курстар, дәрістер, семинарлар мен тренингтер, соның ішінде онлайн режимі. Бейресми білім беру нәтижелерін тануды білім беру ұйымдары оқытудың жеке траекториясын қалыптастыру мүмкіндігі ретінде жүзеге асырады
Бейресми білімнің сипаттамасы:
- халықтың әртүрлі әлеуметтік, кәсіби, демографиялық топтарының нақты білім беру сұраныстарына бағдарлану;
- мәжбүрлік сипатта болмауы, ересек адамдардың өз мотивациясына негізделу;
- оқытудың жоғары тұлғалық мәнге ие болуы;
- білім алушылардың білім беру қызметінің нәтижесі үшін ішкі жауапкершілігі;
- лайықты өмір сүруге, қоғам өміріне және еңбекке сәтті араласуға қолайлы алғышарттарды қамтамасыз ететін жеке салалардың дамуы;
- қазіргі әлемнің тез өзгеретін жағдайларында ұтқырлықты дамыту;
- ұйымдастыру және оқыту әдістеріндегі икемділік; білім алушылардың белсенділігінің жоғары деңгейі;
- тыңдаушылардың өздері үшін маңызды критерийлер